فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
سرویس: اجتماعی ، تاریخ: ۲۴/آبان/۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵ ، شناسه خبر: ۱۹۲۷۳۲

نمایشگاه صنایع دستی یک کارشناس صنایع دستی در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد

پیشنهاد احیای تیم بازاریابی قوی برای فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس صنایع دستی گفت: در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات هنرمندان صنایع دستی فروش محصولات صنایع دستی است که به نظر می‌رسد با احیای تیم بازاریابی قوی برای فروش این محصولات می‌توانیم این مشکل را حل کرد.

احمد فردیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه یکی از مشکلات صنایع دستی نبود و یا کمرنگ بودن یک تیم بازاریابی قوی برای فروش محصولات صنایع دستی است، اظهار داشت: باید در نظر داشت که کار هنرمند تولید اثر است و روح وی با بازاریابی و مسائل فروش سازگاری ندارد.

وی افزود: در حال حاضر یکی از اتفاقات مناسب در کشور موضوع برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی است که بسیار هم اهمیت دارد و می‌تواند در فروش محصولات به هنرمندان کمک کند و موضوع دیگر ارائه وام‌هایی با سود کم است که البته دوای اصلی درد فروش محصولات صنایع دستی نیست لذا به نظر می‌رسد باید یک برنامه‌ریزی برای فروش این محصولات در سرتاسر سال انجام شود.

فردیانی ادامه داد: وقتی یک هنرمند تولیدکننده می‌داند کارش و محصولش فروش می‌رود با خیال راحت تمام تمرکز خود را روی انجام دقیق مراحل تولید و بالا بردن کیفیت آن می‌کند اما زمانی که فکر و ذهنش این است که اگر من این کار را تولید کنم آیا فروش می‌رود و یا خیر، تمرکز هنرمند از بین می‌رود.

این کارشناس صنایع دستی بیان کرد: باید یک تیم بازاریابی قوی سازماندهی شود مانند سال‌های گذشته در صنایع دستی که یک تیم بازاریابی و بازرگانی وجود داشت که محصولات صنایع دستی هنرمندان را می‌خریدند و در کنار آن هنرمندان هم کار خود را با قدرت تولید می‌کردند.

وی اضافه کرد: درجه‌بندی کیفیت و استاندارد اندازه یکی از موضوعات مهمی است که باید قبل از احیای این تیم بازاریابی لحاظ شود.

فردیانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پیشنهادات مهم برای فروش محصولات صنایع دستی این است که یک بازارچه بزرگ صنایع دستی در هر استان راه‌اندازی شود تا هنرمندان بتوانند کار خود را در هر زمان از سال که خواستند در آنجا عرضه کنند و برای فروش محصولات خود امید داشته باشند.

انتهای پیام/



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.